لب تاپ استوک اروپایی و خرید لپ تاپ لنوو دست دوم

شنبه 22 مرداد 1401
11:37
فری

روی دکمه Start ویندوز راست کلیک کرده و به Event Viewer بروید . به Windows Logs بروید و به System بروید . روی Find under Actions در سمت راست کلیک کنید. “MemoryDiagnostic” را تایپ کنید و روی Find Next کلیک کنید . Event Viewer رشته را در داده های خود جستجو می کند و نتیجه اجرای آزمایشی را نشان می دهد. هارد دیسک معیوب می تواند باعث مشکلات مختلفی شود، از جمله ناتوانی در خواندن یا نوشتن در درایو، خرابی مکرر رایانه، بارگیری فایل که برای همیشه طول می کشد، و مشکلات دیگر. لب تاپ استوک اروپایی بنابراین، قبل از خرید لپ تاپ دست دوم باید هارد دیسک را نیز تست کنید. SSD ها و HDD ها عمر طولانی دارند و به ندرت از کار می افتند، اما اطمینان از سلامت آن ها، دمای آن ها در محدوده قابل قبول و نداشتن بد سکتور یا بلوک های بد ضروری است. با استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث می توانید سلامت هارد دیسک ها را بررسی کنید، اما ما CrystalDiskInfo را توصیه می کنیم.

  • خازنهای معمولی
  • اولین اقدام اینکه وارد سایت گوگل بشیم
  • SSD : 512GB NVME GEN 3
  • عدم نمایش تصویر
  • مرتب سازی بر اساس جدیدترین

حتماً تا پایان این مطلب مهم و کاربردی با ما همراه باشید. برند ایسر از سالها قبل که فعالیت خود را شروع کرده است، همیشه لپتاپهایی تولید کرده که از کیفیت خوبی برخوردار هستند، اما نسبت به رقبای خود هزینه کمتری برای کاربران دارند. یکی از لپتاپهای این کمپانی Aspire 3 A315 است که در رده لپتاپهای زیر ۱۰ میلیون تومان قرار میگیرد. این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی وزنی معادل ۲.۱ کیلوگرم دارد و طراحی بدنه آن بسیار زیبا است به گونهای که نمی توان با یک نگاه ساده تشخیص داد که قیمت کمی دارد. مشخصات این کالای تولید شده توسط ایسر را در زیر می توانید بخوانید. با توجه به این مشخصات، با یک لپ تاپ معمولی طرف هستیم که برای کارهای مهندسی سنگین نمیتوان بر روی آن حساب باز کرد، اما برای نوشتن مقاله، وبگردی، تحقیق و بررسی آمار و ارقام بسیار خوب است. لپ تاپ دوم متعلق به برند ایسوس است و مثل گزینه اول متعلق به بازه قیمتی ۱۰ میلیون تومان.

  • حافظه ذخیره سازی : ۱TB M.2 PCI 3.0 SSD
  • فضای ذخیره سازی : ۶۴ گیگابایت
  • در صورت بد رفتاری پشتیبانی، از آن فروشگاه خرید نکنید
  • خرید از معتبرترین فروشگاه لپ تاپ استوک گیمینگ
  • پردازنده: AMD Ryzen 7 4800HS

با رسانه بیلبیلک، خرید لپ تاپ لنوو Core i7 را به بهترین نحو انجام دهید و بهترین لپ تاپ را بخرید. امروزه خرید لپ تاپ لنوو Core i7 تبدیل به یک ترند شده است.خرید لپ تاپ لنوو دست دوم اکثر تولیدکنندگان لپتاپ پردازنده مرکزی اینتل (Intel) را در لپ تاپهای خود مورد استفاده قرار میدهند. رسانه مستقل بیلبیلک میتواند شما را برای شناخت بیشتر محصولات لنوو یاری دهد تا بتوانید یک تصمیم درست را به هنگام خرید، طبق فعالیت و بودجه خود داشته باشید. پردازنده Core i7 چیست؟ پردازنده Core i7 چیست؟ شرکت اینتل، پردازندههای مرکزی خود را با عناوینی چون Core i و Celeron روانه بازار میکند. نامگذاری Core i بر روی محصولات اینتل از سال 2008 شروع شده و تنها مختص خرید لپ تاپ لنوو Core i7 نیست. اعدادی که در کنار Core i نوشته میشوند، نشاندهنده قدرت و سرعت پردازنده هستند؛ یعنی هر چه قدر به طرف اعداد بالاتر میرویم، پردازنده با سرعت و قدرت بیشتری دادهها را پردازش میکند. پردازندههای Core i7 بسیار سریعتر از نسلهای قبل است.

ردیف پایه لپ تاپ زنبوک دارای آپشن های نازک و سبک لپ تاپ برای بهره وری و مصرف رسانه است. آپشن های زیادی در اینجا برای انتخاب وجود دارد، از جمله ZenBook 13، ZenBook 14 و ZenBook 15، به ترتیب با اندازه های صفحه نمایش 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی. ZenBook 13 همچنین آپشن ها و حق انتخاب های صفحه نمایش OLED را ارائه می دهد. سری ZenBook بین بخش پرمیوم و بخش روزمره تعادل برقرار می کنند. با این سری از لپ تاپ های ایسوس، شما سیستم عامل ویندوز 10 Home را دریافت می کنید. گزینه های CPU مطابق آخرین مشخصات با به روزرسانی 2021 است. آپشن های پردازنده مرکزی در دسترس عبارتند از: حداکثر نسل یازدهم اینتل Core و سری Ryzen 5000 AMD. گزینه های GPU یا پردازنده گرافیکی برای ZenBook 13 و 14 شامل تراشه های رده پایین Nvidia و AMD می شود. با این حال، ZenBook 15 دارای گزینههای اختصاصی گرافیکی Nvidia است که GTX 1650 Max-Q را نیز پوشش می دهند.

گرچه گرافیک AMD انتخاب بدی نیست، اما همه عملکردها با این گرافیک روان نیستند. فقط چند مدل از Lenovo با NVIDIA ارائه می شوند در حالی که حداکثر مدلهای Lenovo دارای گرافیک AMD هستند. اگرچه گرافیک AMD خوب ارزیابی می شود، سازندگان Lenovo باید با لپ تاپهای دیگر مطابقت داشته باشند و همچنین باید مدلهای NVIDIA Graphics را نیز معرفی کنند. از این رو، از مشکلات لپ تاپ لنوو این است که نیاز هی گرافیکی را برای کارهایی که به گرافیک بالا نیاز دارند تامین نمیکنند. به طور خلاصه، Lenovo مارکی است که خدمات و امکانات بی نظیری به مشتریان خود ارائه می دهد. لپ تاپهای این شرکت بسیار مقرون به صرفه هستند. طیف گسترده ای از گزینههای موجود برای خرید در بازار وجود دارد که نیاز انواع کاربران را برآورده می کند. تیم طراحی و تولید در لنوو بسیار نوآور هستند و عملکرد این تیم اختصاص داده شده به کاربران خود با عملکردهای جدید و پیشگامانه است. همچنین، لپ تاپهای لنوو عمر باتری ای را ارائه می دهند که با هیچ مارک دیگری قابل مقایسه نیست. با این وجود، با چنین اشکالات محدودی، لپ تاپهای Lenovo در میان فروشندگان برتر لپ تاپ در سراسر جهان قرار دارند و گزینههای بسیار متنوعی را برای افراد برای انجام کارهای روزمره خود ارائه می دهند. از این رو، به عنوان یک کاربر شخصی از لپ تاپ لنوو، می توان گفت که که با وجود برخی محدودیتها و معایب لپ تاپ لنوو ، خرید یک لپ تاپ لنوو یک انتخاب عالی خواهد بود. لپ تاپهای لنوو با داشتن نامی شناخته شده برای چندین دهه برای رایانههای پیشرفته خود، عواقبی را به دنبال دارد که خریداران باید در نظر بگیرند.

  • باتری با ظرفیت 45 وات ساعت
  • عملکرد و کارایی بالا نسبت به قیمت
  • رم : هشت گیگابایت DDR4
  • توضیحات صفحه نمایش

با پیشرفت علم و در گذر زمان و تمایل مردم به یک سیستم سبک و قابل حمل نوت بوکها که به مراتب از لپ تاپ سبک تر هستند وارد بازار رایانهها شدند. اما استفاده از لپ تاپ چه کاربردی دارد و چرا به آن نیاز داریم؟ خرید لب تاب چه اهمیت و ضرورتی دارد؟ سوال اساسی که باید به آن پاسخ دهیم که چرا امروزه خرید لپ تاپ به یک نیاز اساسی و ضروری افراد جامعه تبدیل شده است. در هر جایی و برای هرکاری که فکر کنید به آن نیاز دارید. به همین دلیل خرید و فروش لپتاپ و قیمت لپ تاپ بسیار اهمیت پیدا کرده است. از کارهای روزمره و ساده مثل : فیلم تماشا کردن، موزیک گوش دادن و… تا کارهای حرفهایتر مثل کارهای گرافیکی،برنامه نویسی، حسابداری، کارهای پزشکی، مدیریتی و… اما در ادامه میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که در هنگام خرید لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم و یا به عبارتی یک رایانه شخصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ارزانترین مدلهای لپتاپ استوک حدود شش تا هفت میلیون تومان قیمت دارند. از نمونه آنها که در فروشگاههای اینترنتی لپتاپ استوک پیدا میشود، میتوان به لپتاپ دل مدل Latitude E۶۴۴۰ اشاره کرد. این مدل پردازنده Core i۵ دارد و حافظه موقت آن چهار گیگابایت و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایت است. قیمت آن در بازار لپتاپهای استوک شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. لپتاپ نو با مشخصات مشابه این مدل، تقریبا ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان در بازار فروخته میشود. لپتاپ اچپی مدل ProBook ۶۵۰/G۱ با پردازنده Core i۷، حافظه موقت هشت گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایت در فروشگاههای لپتاپ استوک تقریبا ۱۱ میلیون تومان فروخته میشود. اگر بخواهید در بین مدلهای نو لپتاپی با چنین مشخصات بخرید، احتمالا حدود ۲۰ تا ۲۳ میلیون تومان بودجه لازم خواهید داشت. اگر این لپتاپ استوک مشکل خاصی نداشته باشد، با توجه به مشخصات آن میتواند تا حدی زیادی کارتان را راه بیاندازد. البته به شرطی که لپتاپ دست دوم را به جای لپتاپ استوک به شما نفروشند.

  1. ظرفیت حافظه: RAM:4 گیگابایت
  2. لپ تاپ صفحه لمسی اسپکتر X360 اچ پی / HP Spectre x360
  3. پردازنده: Intel Core i7-9700 - i9-9900K
  4. بهره گیری آسان

لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی با توجه به ساختار و کاربرد صفحه نمایش لمسی نیاز به مصرف انرژی الکترونیکی (باتری) بیشتری دارد ، به همین دلیل نمی توان برای مدت طولانی از این دستگاه استفاده کرد . فروش لپ تاپ hp لپ تاپ لمسی تاشو که قابلیت تعویض بین حالت لپ تاپ و تبلت را دارد یکی از این مدل ها است . همچنین مینی لپ تاپ لمسی یکی دیگر از انواع نوت بوک تاچ می باشد که با صفحه نمایش کوچکتر (معمولا 10 اینچ) کمک زیادی برای استفاده و حمل آسان تر بسیار مناسب می باشد . لپ تاپ لمسی ایسر مدل Aspire E5-573TG یکی از اولین نوت بوک لمسی است . این محصول کمپانی ایسر با دو خصوصیت کیفیت بالا و قیمت مناسب در بین کاربران شناخته می شود . البته این مدل همچنان از دسته محصولات با قیمت تقریبا گران می باشد . یکی دیگر از تولیدکنندگان کمپانی لنوو Lenovo می باشد که با تولید لپ تاپ لمسی لنوو مدل Flex 2J که به عنوان یک نوت بوک تاچ دوکاره معرفی شده است . این مدل با تشکیل شدن سخت افزارهای پردازنده اینتل i7 4510U ، رم 8 گیگابایت ، هارد دیسک 1 ترابایت و کارت گرافیک GT840M به یک سیستم قدرتمند برای اکثر کاربران تبدیل شده است . نمایشگر این مدل IPS 15.6 با کیفیت و دقت FHD تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد . در پایان با توجه به نکاتی که درباره انواع لپ تاپ لمسی گفته شد حتما به افکار منفی که درباره ین مدل از نوت بوک ها شایع شده است ، کمی بیشتر دقت و مشورت کنید . دلایلی چون سختی کار با لپ تاپ لمسی و نیز قیمت گران آنها باعث عدم گرایش کاربران به این سری لپ تاپ ها شده است .


[ بازدید : 1735 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این روزها فناوری های مدرن در دنیا زندگی بشر را راه می‌برند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. جهت کسب اطلاعات درباره تکنولوژی صفحه مجله قرمز را دنبال کنید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله قرمز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]